חתונה - נוף הרים

הבחירה הנכונה לחתונה דתית ללהקה / תזמורת

כמה נגנים להזמין? מה חשוב בתזמורת? הגברה שלא מחרישה את אוזני האורחים בחתונה, המלצות לזמרים

במאמר הזה תגלה איך לבחור את הלהקה הנכונה לחתונה שלך, מה הדגשים החשובים עליהם כדאי לשים לב. המידע הזה חשוב ביותר, במיוחד שמדובר ביום הגדול בחייך, וכי מושקעים בו מירב המאמצים להצלחה. בחירת מוסיקה נכונה לאירוע

איך בוחרים להקה לחתונה דתית

כמובן שנושא המוסיקה באירוע הוא חשוב ביותר. ראשית, צריך לקחת בחשבון את הסגנון המוסיקלי הקרוב לליבך. כמו כן אסור לשכוח שיש גם אורחים רבים באירוע, ובסופו של דבר תרצו שגם הם ייהנו וישמחו יחד איתכם, ולכן כדאי להתאים את הסגנון או חלקו לטעמם של האורחים.

  1. לא לבחור דווקא בלהקה הכי מפורסמת או זו שעולה ראשונה בראש, יש הרבה תזמורות בשוק שכדאי לבדוק. להקה מפורסמת היא לא בהכרח מה שמתאים לכם.
  2. לוודא שהלהקה יכולה לנגן במספר סגנונות על פי רצונכם
  3. תלבושת מכובדת ואחידה.
  4. לרוב, הלהקות הפחות מפורסמות יבואו לקראתכם יותר בכל מה שנוגע לשירותים נוספים כגון: הגברה לחופה/ נגנים נוספים וכדו'.
  5. להקה זה לא רק המוסיקה שמתנגנת, זו הבמה המרכזית של החתונה לכן גם סגנון ואופי הלהקה חשובים !!

מה חשוב באמת בתזמורת חתונות

כמובן שהנגינה המקצועית והתיאום בין הנגנים הוא חשוב מאד.

בסופו של דבר מה שבאמת חשוב בתזמורת חתונות זו המקצועיות על הבמה, וחשוב לא פחות מקצועיות מחוץ לבמההקשבה וסובלנות ל"שגעונות" של הזוג, התנהלות מכובדת של המנהל והנגנים באירוע עצמו, דריכות, הימצאות בשטח ומחויבות להצלחת האירוע.

רוב התזמורות עובדות על בסיס של ארבע שעות עבודה. אל תוותר על הסכם חתום עם כל פרטי העסקה, כולל מחירים לתוספת זמן וכו'. בקיצור, תחפשו את השילוב של מוסיקה טובה ומתאימה, עם מענה הולם ויחס אישי והעיקר, שיהיה שמח………….

סגנון ואופי המוסיקה שמתאים לחתונות דתיות

מה שמוביל מאז ומתמיד בעולם החתונות הדתיות היא המוסיקה החיה. העצמה, והמראה המרשים של תזמורת גדולה על הבמה. ישנן להקות רבות ומגוונות בעולם החתונות הדתיות, לחרדים ובני הישיבות, כיפות סרוגות למיניהן, חוזרים בתשובה, ועוד………

יש זוגות שמתלבטים אם כדאי להזמין די ג'יי לחתונה שמנגן שירי חתונה דתיים. בד"כ ההתלבטות נובעת ממחשבה על חסכון בעלויות, או מתוך רעיון לשנות את המוכר והידוע. כמובן שיש דיג'ייס מצוינים בשוק וישנם מקרים שהפתרון הזה מושלם, אך על פי רוב הנוסחה הזו אינה מוצלחת בחתונות דתיות.

אין תחליף הולם ללהקה טובה שעובדת בהרמוניה, ומביאה לכל אירוע אנרגיות חדשות וסוחפות.

אם אתה מתלבט, יש אפשרות לשלב בין תזמורת ודי ג'יי, נגינה סימולטנית של מוסיקה אלקטרונית מודרנית עם נגינת כלים חיים או לחילופין כשהלהקה מסיימת את חלקה באירוע, מתחילים 

מסיבה סוחפת עם הדיג'יי אל תוך הלילה. אם בחרתם שהדי ג'יי יוביל את כל הערב, תמיד אפשר לשלב יחד איתו נגן כינור או סקסופון וכדו' מה שבהחלט יכול להרים את האווירה ברחבת הריקודים.

בכל אופן תקפידו על סגנון מוסיקה שמתאים לכם ולאופי האירוע לדוגמא, גם מי שמאד אוהב מוסיקה בסגנון מסוים כזה או אחר, יש לתת את הדעת לגבי התאמתה לאירוע, ואם כן מהו התזמון הנכון.

כמה נגנים כדאי להזמין בהרכב הלהקה ואיזה מחיר תשלם על זה?

לכל להקה יש את ההרכב הבסיסי שלה לחתונה.

הסטנדרט הנהוג בחתונות הוא בין 5-8 נגנים. 
יש אפשרויות רבות ומגוונות להוספת נגנים כמו גם הרכב כלי מיתר לחופה ולאולם המרכזי, מה שבהחלט מוסיף לאווירה.

כמובן שניתן גם לצמצם את מספר הנגנים לפי הצורך, מה שגם מקטין את העלויות. צריך לקחת בחשבון שהרכב גדול לא בהכרח מתאים לכל חתונה, הדבר תלוי באופי האירוע, בגודל האולם ומספר המוזמנים. כמו כן הרכב גדול ומסועף דורש הגברה משודרגת ומקצועית הן לאזור החופה והן לאולם המרכזי.

המחירים משתנים מהרכב למשנהו מומלץ לברר ולהשוות מחירים בין הלהקות.

הגברה שמתאימה לגודל אולם החתונה

כיום ברוב אולמות האירועים מותקנות מערכות מולטימדיה העומדות לשימוש המזמין בתשלום כמובן, וכוללות תאורה, מסכי הקרנה ומערכת הגברה.
כשמדובר בתזמורת לחתונה, לרוב מערכת ההגברה המותקנת באולם אינה מתאימה, ולכן יש להזמין חברת הגברה חיצונית, הכוללת ציוד המותאם לצורכי האירוע, גודל האולם, מספר חברי הלהקה וכדו'.

כדי להקל מעליכם, כדאי שמנהל התזמורת או מפיק האירוע ידאגו להזמין את חברת ההגברה ויעבדו עם ספק שהם מכירים ורגילים לעבוד עימו.

בכל אופן יש לוודא שיש הגברה מתאימה גם לאיזור החופה על פי מפרט ההרכב והמוסיקה שבחרתם לחופה.

חברת הגברה מקצועית תשלח נציג לבדוק את השטח לפני האירוע או אם עבדה כבר באולם זה, תדע להשיב על שאלותיכם.

הבחירה הנכונה של הכלה לשיר חופה

שיר חופה עבור הכלה הוא "הרגע" של האירוע זה הוא השלב הכי מרגש בכל החתונה.

צריך לתת את הדעת על השיר הנבחר וכן על הביצוע הכי טוב. בין אם מדובר בתקליט או בזמר שאתם מעוניינים שיבצע את השיר בחופה.

כמובן שישנם הרבה שירים היכולים להתאים. אל תחכי לרגע האחרון ואל תסמכי רק על הדיג'יי או על התזמורת. כמובן שאפשר להיעזר בהם אבל ההחלטה צריכה להיות שלך.

אפשר להיעזר גם באתרים המציעים רשימות שירים רלוונטיות.

עצתי, תפעילי את מערכת ההגברה הביתית והדליקי את השיר שאת חושבת שהוא מתאים, דמייני את עצמך צועדת עם השיר הזה בשדרת החופה, כשכל המשפחה והאורחים מסביב.

האם זה השיר הנכון עבורך? את כבר תרגישי.

אמן אורח לשדרוג החתונה

מה שבהחלט יכול לתרום לשינוי ושדרוג החתונה הוא אמן אורח.

נגן ייחודי או הרכב המנגן בסגנון מוסיקלי שונה מהלהקה המרכזית. כדוגמת כנר בהופעה סוחפת, בוזוקי לאווירת טברנה משמחת וקופצנית וכדו׳.

אמן כדוגמת זמר מפורסם, המגיח לבמה בשלב מאוחר יותר באירוע, מפתיע ומוסיף זוית נוספת לשמחה.

חתונה - נוף הרים

הזמר ישי לפידות

אמן אורח לחתונה דתית  מומלץ ללא צל של ספק, מסב את תשומת לב האורחים גורם לעוד רגע של שיא באירוע.

מה שבטוח – האורחים לא יישארו אדישים, יתקבצו לרחבת הריקודים לשמחה עם טעם של עוד……….

אני מכיר הרבה אמנים וזמרים, אשמח לסייע לכם בבחירת הזמר הנכון עבורכם מבחינה סגנונית ותקציבית.

תומר מצרי, מפיק אירועים. ליצירת קשר והפקת אירוע מושלם:

עוד כתבות:

TopMarginTM Tomer Matzri תומר מצרי הפקות הינה חברה המציעה שירות מקצועי להפקה וארגון כל סוגי האירועים לציבור הדתי בכללותו.

השירות מוצע ומנוהל על ידי תומר מצרי עם ניסיון של למעלה מ – 10 שנים בענף האירועים והשמחות הפרטיות, המאפשר לכם ליהנות מהליך תכנון וביצוע בראש שקט ובביטחון מלא בכל הנוגע להצלחתו של האירועהפקת חתונה לכל אחד!

שלום, שמי תומר מצרי. מפיק אירועים בעל ניסיון. 

אני מסדר ומעמיד את האירוע עבורך. מתכנן ומלווה באופן אישי כל לקוח ולקוח. ליווי כבר מהפגישה הראשונה, בניית קונספט, בחירת לוקיישן נכון לאירוע, יצירת קשר עם ספקים ונותני שירות שונים, דרך הפרטים הטכניים, ההכנות, וכמובן ניהול האירוע בפועל.

המומחיות שלי היא הפקת אירועים מוקפדים, מפוארים , מיוחדים ויוקרתייים, בטוב טעם.

בין לקוחותיי ישנם מפורסמים כמו הרב הראשי לישראל, עורכי דין מפורסמים, בעלי עסקים, יהלומנים ויבואנים. כל אירוע הוא ייחודי, מיוחד וחשוב.

אליעזר דן לאו, החתן, בנו של הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו ממליץ:

ליצירת קשר והפקת אירוע מושלם תשאיר פרטים ואחזור אליך בהקדם: