צילום מחתונה דתית.

הפקת אירועים לדתיים

חתונה, בר / בת מצווה ועוד…


הפקת אירוע לציבור הדתי

תחום הפקות האירועים רחב מאד וכל חברת הפקה שמה דגש על תחום וסגנון המתאימים לקהל היעד.

נעים מאד! שמי תומר מצרי, בחרתי להתמקד בתחום ההפקות לקהל הדתי ולתת מענה ממוקד בכל תחום הקשור לאירועים לדתיים.


כדי לראות תמונות בגלריה מכל האירועים כנס לכאן

בקהל הדתי ישנם רבים המעוניינים באירועים מוקפדים ואיכותיים, ובו בזמן לשמור על ערכים וסגנון, ולעבוד עם מישהו שמבין את השפה.

כמו למשל כשרות – למי שמקפיד על כשרות ברמה גבוהה, אפשר לדאוג להשגחה מהודרת יותר, או להזמין מוצרים עם כשרות מהודרת, ולפקח על הנעשה ביום האירוע לשביעות רצון הלקוח.

בחלק מהמקומות ניתן אף להזמין משגיח צמוד חיצוני מטעמך, שילווה את היום בהכנות המזון.

 
תומר מצרי 
מפיק אירועים

 

קוד התנהגותי – יש משהו שאי אפשר להסביר למי שלא חי את החיים הדתיים. מאד חשוב שאתם תהיו רגועים באירוע. אני דואג לזה שהאירוע ישקף את הקוד ההתנהגותי והערכים שלכם בין אם מדובר בפן התרבותי או ההלכתי דתי. 

כל אחד לפי דרישותיו והשקפת עולמו – אנו מקפידים לעמוד על הדגשים בפגישות המקדימות האישיות, לשאול את השאלות הנכונות ולכוון אתכם לקבלת התוצאות המתאימות לכם. בתמנות כאן זה דוגמה מעולה לאירוע רומנטי וקסום, הגשמה של חתונה חלומית.

החוויה של האורחים – אנחנו לא מכירים עדיין באופן אישי, אבל חשוב לי שתדעו שמניסיוני הרב בהפקת אירועים לדתיים, וגם העובדה שאני חי את העולם הזה בעצמי, אני מבין את החשיבות שבחוית האורחים באירוע. 

למשל, חשוב שספקים ונותני שירות יגיעו בלבוש הולם ולא רחובי, בהרבה אירועים תפגשו ספקים מופיעים לאירוע בג'ינס וטי שרט, בשעה שהאורחים מגיעים בקוד לבוש מכובד. צריכה להיות תודעת שירות גבוהה באירוע, יחס מכבד ומתחשב מצד מנהל האירוע והמלצרים וכו'.

חשוב שהאורחים ירגישו בנוח ויחוו אירוע הקרוב לליבם, ואני אחראי לזה.

אירוע אלגנטי ומכובד – חשוב שהאירוע לא יהיה ראוותני, שיהיה בו זמנית יוקרתי, אלגנטי ומכובד, אך בטוב טעם.  המומחיות שלי היא להפיק עבורכם אירוע מאד יוקרתי ויצירתי, ועדיין לשמור על הטעם הטוב.


כדי לראות תמונות בגלריה מכל האירועים כנס לכאן

כל זה אפשרי! תפנו אלי ותחשפו לפתרון המושלם מבחינתכם ארגון אירוע בראש שקט בליווי צמוד של מישהו שמבין אתכם ומתאם את כל הפרטים ליצירה מושלמת.

 
תומר מצרי 
מפיק אירועים

 

אולמות אירועים

כשמדובר על אירועים מוקפדים ומופקים מא'-ת', ישנם אולמות המותאמים לדרישות של הקהל הדתי אם מדובר על כשרות ברמה גבוהה הקפדה על לבוש הולם וכדו'.

יש לי היכרות וקשרי עבודה עם מקומות איכותיים עם מענה הולם וראוי לדרישות הקהל הדתי. תוכלו ליצור איתי קשר ואשמח לסייע…


כדי לראות תמונות בגלריה מכל האירועים כנס לכאן

אטרקציות לאירועים

האטרקציות המוצעות לאירועים רבות ומטבע הדברים משתנות ומתחדשות בהתאם לטרנדים, אופי האירוע ועונות השנה.

כדי להתאים את האטרקציה הנכונה עבור האירוע שלכם, יש לבצע חיפוש ובירור ולהתעדכן בחידושים המוצעים, ולהתאים אותם על פי מיקום, מספר משתתפים עלות, משך הזמן ועוד…..

מקובל לשלב אטרקציות במסיבות בר/בת מצווה, אך כמובן שיש מקום לשילוב אטרקציות המותאמות לחתונות או כנסים כאלה ואחרים.

האטרקציה נועדה ליצור התרגשות והנאה, אך כידוע באירועים של דתיים, אם ניתן, נהוג לתת דגש גם על הצד הערכי.

ניתן לשלב באטרקציות רובד נוסף המעניק ערך לפעילות, או לשלב לצד האטרקציה פעילות נוספת המקושרת לנושא המוביל של האירוע. לדוגמא: סדנא ליצירת תכשיטים לחברות בת מצוה ובה כל ילדה מכינה לעצמה תכשיט אישי, תכין תכשיט נוסף שיחולק לילדה מעוטת יכולת וכדו'.

מזכרות לאירועים דתיים

מזכרת מאירוע תמיד נחמד לקבל בפרט אם המזכרת ממותגת / מתקשרת לרעיון המוביל של האירוע. כדאי להשקיע מחשבה ולא לרכוש פריט רק בכדי "לצאת ידי חובה".

תבחרו משהו שהאורחים ייהנו מהשימוש בו שיעלה חיוך על פניהם.

משהו מפתיע! אפשר לשלב מזכרת על פי לוח השנה לדוגמא, אם האירוע מתוכנן בתקופת פסח אפשר לחלק הגדה ייחודית, עם פירושים או עיצוב מיוחד, וכדו' אם האירוע מתקיים בשטח הפתוח בין עצים אפשר לחלק עציץ עשבי תיבול, אפשר גם למתג כל פריט שתבחרו עם הלוגו של האירוע או גרפיקה תואמת

 
תומר מצרי 
מפיק אירועים

 

עוד פוסטים:

תומר מצרי הפקות

הינה חברה המציעה שירות מקצועי להפקה וארגון כל סוגי האירועים לציבור הדתי בכללותו.

השירות מוצע ומנוהל על ידי תומר מצרי, מפיק אירועים עם ניסיון של למעלה מ – 10 שנים בענף האירועים והשמחות הפרטיות, המאפשר לך ליהנות מהליך תכנון וביצוע בראש שקט ובביטחון מלא בכל הנוגע להצלחת האירוע. הפקת חתונה לכל אחד!

שלום, שמי תומר מצרי. מפיק אירועים בעל ניסיון. אני מעמיד בשבילך את האירוע במרכז העניינים מתכנן ומלווה באופן אישי כל לקוח ולקוח.

הליווי כולל בניית קונספט, בחירת לוקיישן נכון לאירוע, יצירת קשר עם ספקים ונותני שירות שונים דרך פרטים טכניים, הכנות, וניהול האירוע בפועל.

אליעזר דן לאו, החתן, בנו של הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו ממליץ

המומחיות שלי היא הפקת אירוע מפואר, מיוחד ויוקרתי, בטוב טעם. בין האירועים שערכתי, מפורסמים כמו הרב הראשי לישראל, עורכי דין מפורסמים, בעלי עסקים, יהלומנים, יבואנים ובעלי עסקים. כל אירוע הוא ייחודי, מיוחד וחשוב.

להפקת אירוע מושלם, תשאיר פרטים ואחזור אליך

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה